valsul corbilor (schita)

Posted: Martie 27, 2014 in Uncategorized

viseaza-mi noaptea,sopteste corbul cu ciocul sculptat din piatra,dezveleste-mi mormantul,distruge viata dinauntrul lui,si acum zambeste-mi.
danseaza valsul pendulei,in miezul noptii,si mori odata cu ultima secunda la asfintitul lunii.
ti-am impletit pat din roze si giulgiu din matase neagra, ti-am despletit parul si-am presarat praf de stele peste buclele tale aurii, ti-am pictat viata in doua cuvinte pe piatra capataiului si-am lasat umbrele trecutului sa cerseasca clipa in care mi-ai cantat iubirea eterna.

Lasă un răspuns

